Wśród 5 otwartych ról znajdują się stanowiska od decyzyjnych po specjalistów – Country Manager, Operations Manager, Operations Specialist. Nowy zespół będzie odpowiadał za lokalny rozwój obszaru dostaw zakupów Bolt. Do głównych obszarów codziennej pracy zespołu będzie należało tworzenie ogólnej strategii, zakupy, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz operacjami magazynowymi i budowanie kompetencji zespołu.
Zakupy jedzenia z Bolt Market
Nowa usługa Bolt Market będzie dawać możliwość zrobienia zakupów spożywczych online z dostawą w ciągu 15 minut. Będzie się opierała na własnych zasobach platformy – tzw. dark stores.
– Pandemia przyspieszyła rozwój usług delivery, coraz więcej konsumentek i konsumentów przekonuje się, że to wygodne i bezpieczne, zarówno pod kątem płatności czy dystansu społecznego rozwiązanie. Teraz, gdy w wielu krajach ograniczenia są luzowane, nadal korzystamy z takiej opcji. W Bolt obserwujemy bardzo uważnie przyzwyczajenia naszych użytkowniczek i użytkowników, by dostosowywać usługi do ich potrzeb – powiedział Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku – w Estonii i w najbliższych miesiącach uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie, Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.