Dzięki temu handlowcy mogą docierać do konsumentów z całego świata. Zen nie pobiera z tego tytułu dodatkowej opłaty, a w przypadku najnowszej integracji przedsiębiorcy rozliczają swoje transakcje bezpośrednio z PayPal.

Fintech Zen integruje swoją bramkę płatniczą z PayPalem

Bramka płatnicza Zen Checkout ma być wciąż intensywnie rozwijana. Jest też łatwa w integracji z popularnymi platformami e-Commerce (WooCommerce, PrestaShop, Shoper), a w przygotowaniu są wtyczki do kolejnych. Usługa polskiego fintechu ma zdobywać zaufanie sprzedawców nie tylko w Polsce, z tego względu spółka konsekwentnie udostępnia wsparcie i nowe materiały w kolejnych językach, m.in. hiszpańskim czy francuskim – czytamy w komunikacie.

– Wielu sprzedawców w Europie korzysta z możliwości oferowanych przez handel transgraniczny. Nie ograniczają się tylko do obsługiwania klientów na lokalnym rynku, ale wychodzą również w świat. To jednak oznacza coraz więcej metod płatności, które muszą obsługiwać, aby zapewnić komfortowe doświadczenie kupującym. Do tego dochodzą różnorodne e-portfele czy nowoczesne aplikacje fintechowe. Krótko mówiąc: w pewnym momencie robi się chaotycznie, a przecież chodzi o to, żeby klient mógł zapłacić tak jak chce – mówi Michał Bogusławski, Commercial Director w Zen.com.

Zen to polski fintech wspierany przez Mastercard. Ostatnio w aplikacji pojawiły się między innymi przelewy na numer telefonu.

Z kolei w czerwcu Zen poinformował klientów o zmianach w cenniku. Fintech będzie pobierał opłaty za przekroczenie limitów doładowań, wymiany walut, wypłat z bankomatów i przelewów. Do tej pory takie prowizje nie były naliczane.