Obecnie Nubank obsługuje ponad 92 mln klientów w Brazylii, ponad siedem milionów w Meksyku i blisko milion w Kolumbii. W 2023 roku spółka zanotowała rekordowe wyniki finansowe, z ponad 1 mld USD zysku netto i ponad 8 mld dolarów przychodów.

Neobank Nubank ma ponad 100 mln klientów

Pod koniec 2021 roku firma zebrała 2,6 mld USD w pierwszej ofercie publicznej na nowojorskiej giełdzie, która wyceniła Nubank na ponad 40 mld dolarów.

– W 2013 roku postawiliśmy sobie ambitny cel osiągnięcia miliona klientów w ciągu pięciu lat, co wydawało się wówczas prawie niemożliwe. W ciągu dekady przekroczyliśmy 100 milionów – mówi David Velez, CEO i założyciel Nubank.

Firma przekroczyła milion klientów w Brazylii dwa lata po uruchomieniu pierwszego produktu, czyli trzy lata przed prognozą. Dalszy rozwój umożliwiło Nubankowi uruchomienie dodatkowych usług, takich jak pożyczki, rozwiązania dla MŚP, konta oszczędnościowe, czy produkty inwestycyjne.

Wzrost liczby klientów w Meksyku i Kolumbii ma już przewyższać początkowy wzrost odnotowany na rodzimym rynku. Dodatkowo Nubank liczy, że po rozszerzeniu portfolio produktów – o karty kredytowe i konta oszczędnościowe, uda się pozyskać kolejnych użytkowników.