Campiri działa podobnie jak serwisy, za pomocą których można zarezerwować pokój, apartament czy dom. Celem firmy jest całkowita digitalizacja procesu wynajmu przyczep kempingowych i kamperów. Projekt Lukáša Janouška wywodzi się z idei karawaningu, czyli zrównoważonego sposobu podróżowania.
Campiri: Można zaoszczędzić nawet do 50% kaucji
Campiri.pl właśnie nawiązało współpracę z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Tym samym indywidualni właściciele pojazdów, którzy udostępniają swoje kampery za pośrednictwem platformy, będą mogli skorzystać z dedykowanego ubezpieczenia.
Pakiet obejmuje m.in. ubezpieczenie OC, autocasco, a także szybką likwidację szkód. Dzięki temu ubezpieczeni będą mogli obniżyć kaucję za wynajem auta nawet o 50%. A to niebagatelna zmiana, bo kaucja zwykle wynosi 3-5 tys. zł. Miło jest więc móc nieco zaoszczędzić.
Na czele nowo otwartego Campiri Słowacja stanęła Katarzyna Jedlińska. Dotychczasowa dyrektor generalna firmy w Polsce to menedżerka z bogatym doświadczeniem we wprowadzaniu marek technologicznych na rodzimy rynek. Dołączyła do Campiri w zeszłym roku i od tamtego czasu z sukcesem budowała swój zespół, uruchamiając m.in. polską wersję serwisu.
– Zauważyliśmy, że dla niektórych osób przeszkodą w procesie najmu kampera jest wysokość zwrotnej kaucji, którą należy uiścić po dokonaniu rezerwacji. Stąd oferta ubezpieczenia, dzięki której najemca nie będzie musiał martwić się wysoką kaucją, a właściciel kwestią pokrycia ewentualnych szkód. Rozwiązanie będziemy wprowadzali sukcesywnie, w zgodzie z opinią właścicieli samochodów. To do nich należy ostateczna decyzja czy zdecydują się na takie rozwiązanie, by zyskać więcej klientów – wyjaśnia Katarzyna Jedlińska, dyrektor generalna Campiri na Polskę i Słowację.
Ponad tysiąc pojazdów na platformie Campiri
Już w pierwszym roku działania platformy na czeskim rynku właściciele przyczep kempingowych i kamperów mogli liczyć na ponad 800 rezerwacji. Klienci wykupili za pośrednictwem Campiri ponad 5 tys. „noclegów na kółkach”. Firma ma podobne ambicje dot. Polski, Grecji, a od niedawna także Słowacji.
W tym roku Campiri planuje zaoferować nawet 1200 pojazdów na wszystkich rynkach. Kampery pochodzić będą zarówno od wypożyczalni i właścicieli indywidualnych, jak i z własnej floty platformy. W ofercie Campiri.pl znajduje się obecnie kilkadziesiąt pojazdów z Polski, a dyrektor generalna deklaruje, że niemal każdego dnia dodawane są kolejne.