Karty podarunkowe można zakupić stacjonarnie lub online, spersonalizować, a także zaplanować jego dostawę na konkretną datę i godzinę.

Karty podarunkowe w ofercie Circle K

Oferta jest dostępna online oraz na stacjach w Polsce i Europie dla klientów indywidualnych oraz w sprzedaży B2B dla firm. Według prognoz rynek kart podarunkowych w Polsce ma wzrosnąć z ponad 1,6 mln dolarów w 2023 r. do ok. 2,33 mln dolarów w 2027 roku.

Karty są już dostępne w sprzedaży na stacjach Circle K w Polsce i Europie, a także na stronie internetowej. Produkt można spersonalizować w zależności od okazji, np. na walentynki czy urodziny. Klienci kupujący stacjonarnie mają do wyboru 7 wzorów, z kolei online – 13.

Kartę można pobrać w formie wydruku, przesłać obdarowanej osobie za pośrednictwem SMS-a lub maila z dołączoną krótką wiadomością, a także zaplanować datę oraz godzinę wysyłki. Przedpłacone bony umożliwiają płatność m.in. za kawy mleczne i czarne, produkty z oferty gastronomicznej, jak hot dogi i burgery, myjnię automatyczną czy paliwo.

Aby móc korzystać z karty w Polsce i w Europie, wystarczy ją jednorazowo doładować lub skonfigurować automatyczne doładowywanie kwotą od 50 do 400 zł. Szczegóły oraz regulamin są dostępne na stronie internetowej Circle K.