Funkcja dostępna jest dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile posiadających konto osobiste w Credit Agricole. Usługa została wdrożona we współpracy z firmą Mobilet, która odpowiada za infrastrukturę płatniczą i integrację z lokalnymi przewoźnikami.
W aplikacji mobilnej Credit Agricole kupisz bilety komunikacji miejskiej
Jak kupić bilet w aplikacji Credit Agricole? Należy zalogować się do apki i aktywować usługę „Bilety komunikacji miejskiej” w zakładce Płatności lub Korzyści > Usługi. Po aktywacji użytkownik wybiera miasto, datę podróży, liczbę i typ biletów. Płatność realizowana jest bezpośrednio z konta, a zakupione bilety dostępne są w aplikacji – również w trybie offline.
W niektórych lokalizacjach – zwłaszcza w większych miastach – konieczne może być aktywowanie biletu poprzez zeskanowanie kodu QR umieszczonego w pojeździe lub na przystanku. Taki wymóg dotyczy m.in. Warszawy, Łodzi i Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Warto przypomnieć, że od sierpnia zeszłego roku klienci Credit Agricole mogą korzystać z płatności za parkowanie aplikacji mobilnej CA24 Mobile. Klienci mogą parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania. Na koniec pozostaje zatwierdzić transakcje PIN-em mobilnym i gotowe. Dla dodatkowego ułatwienia, przy włączonej geolokalizacji, aplikacja podpowie, jaki bilet parkingowy kupić. Dostawcą usługi również została spółka Mobilet.
Ostatnio pisaliśmy, że Credit Agricole ostrzega swoich klientów przed próbami oszustw metodą „na doradcę bankowego” i przypomina, że można się przed nimi skutecznie chronić. Za każdym razem, gdy do klienta banku dzwoni prawdziwy doradca, przez aplikację CA24 Mobile wysyłane jest powiadomienie „push”. Jeśli go nie będzie, można podejrzewać, że dzwoniący nie jest pracownikiem banku, a tylko go udaje.