— Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie od dłuższego czasu. Chcemy stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online — mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.
Ponad 10 milionów klientów miesięcznie
Według badania “Finanse Polaków w czasach pandemii” z 2021 roku, ponad połowa klientów online w Polsce wybiera pay by linki jako preferowaną metodę płatności. Nic więc dziwnego, że w marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln.
Przekłada się to w oczywisty sposób na to, że systemy płatnicze Blue Media od początku 2022 roku obsługują już każdego miesiąca ponad 10 mln klientów. Niedawne wdrożenie szybkich przelewów elektronicznych na rynku czeskim i słowackim tylko podbiło ostatnie wyniki spółki.
Co więcej, pod koniec zeszłego roku Blue Media nawiązała partnerstwo z londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych. Strategiczna współpraca z Pollen Street Capital miała docelowo przyspieszyć realizację planów ekspansji w sektorze płatności w Europie spółki.