Zamówienia za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush są dostępne dla mieszkańców Warszawy, Gdańska, Sopotu, Krakowa, Poznania i Katowic. W komunikacie czytamy, że od momentu startu usługi najbardziej lojalny klient złożył już 656 zamówień, a inny zamawiał przez łącznie niemal 600 dni.

Aplikacja Żabka Jush obchodzi drugie urodziny

– Nasza usługa ułatwia codzienność klientów i pozwala im znaleźć więcej czasu na to, co dla nich ważne. Świętując drugie urodziny przygotowaliśmy dla ofertę produktów po zaledwie 2 złote – ówi Zuzanna Dębowska – Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce.

śród produktów w niskiej cenie znajdziemy min. napoje (m.in. Lipton, Pepsi, Coca-Cola, Tiger), owoce czy słodkie przekąski (m.in. Kinder Bueno czy Bounty).

Promocja trwa od 16 do 22 października br. Każdego dnia trwania promocji wybrane 3 produkty będzie można kupić za 2 złote. Od piątku do niedzieli wzrośnie liczba produktów objętych promocją – znajdziemy ich 5. Szczegóły dotyczące produktów objętych promocją danego dnia można znaleźć w aplikacji Żabka Jush.

Szacuje się, że do 2030 roku wartość europejskiego rynku q-commerce wyniesie 13 mld euro. Choć w najbliższej przyszłości tempo wzrostu będzie maleć, to najważniejszy wskaźnik dla tej kategorii – wartość koszyka zakupowego – ma sukcesywnie rosnąć. Tylko w 2022 roku średni koszt zamówienia wynosił 74,8 zł (w stosunku do 64,2 zł w 2021 roku) – wynik z badania przeprowadzonego przez agencję mediową Mindshare