Krystian Drzewicki w rozmowie z Izabelą Kozakiewicz opowiedział o sytuacji n rynku e-commerce, o nowych produktach rozwijanych w 2021 roku, o zachowaniach klientów, o perspektywie globalnej, a także o planach na przyszłość.

Co planuje Tpay w 2022 roku?

– W genotypie Tpaya jest to, aby cały czas szukać metod płatności i dodatkowo zaoferować je w nietypowych miejscach – dobrym przykładem są płatności na Messengerze. Myślę jednak, że kluczowy jest fakt iż od bieżącego roku współpracujemy z Bankiem Pekao. W 2022 roku prawdopodobnie wyjdziemy na rynek z nowymi produktami, takimi, które pozwolą też pozycjonować Tpaya nie tylko jako pośrednika płatności, ale również jako partnera finansowego dla firm, dla merchantów – mówi Krystian Drzewicki, key account manager w Tpay.

Nasz rozmówca zwraca uwagę, że e-commerce się rozwija, ale rosną także długi sklepów internetowych. Tpay daje możliwość płatności, a z drugiej strony bank będzie mógł oceniać ryzyko kredytowe. W związku z tym na rynku mają pojawić się produkty, które będą wychodziły na przeciw takim problemom sprzedawców.

Pełny materiał jest dostępny na YouTube, Spotify, Soundcloud, czy Apple Podcast. Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.