Do dyspozycji klientów jest ponad 22 tys. punktów w całym kraju, w których możliwy jest zwrot nietrafionego zakupu. Opłata za dokonanie zwrotu jest stała, niezależnie od wielkości paczki i wynosi 12,90 zł.
Erli i InPost rozszerzają współpracę o szybkie zwroty
Użytkownicy, którzy w trakcie robienia zakupów poprzez stronę internetową czy też aplikację mobilną Erli, wybiorą opcję dostawy przez paczkomat, w przypadku, gdy zmienią zdanie lub produkt nie spełni ich oczekiwań, będą mogli skorzystać z opcji Erli Zwrot Paczkomat 24/7 i zwrócić towar bez konieczności samodzielnego szukania kuriera lub wyprawy na pocztę.
Do ich dyspozycji będzie 22 tys. paczkomatów dostępnych w całej Polsce. Z kolei drogę paczki do sprzedawcy można śledzić na bieżąco w aplikacjach Erli oraz InPost – czytamy w komunikacie.
Nowa usługa jest dostępna dla każdego użytkownika Erli, wybierającego dostawę przez paczkomat, niezależnie od urządzenia, z którego robi zakupy – formularz do zwrotu można wypełnić poprzez aplikację, ale też z poziomu komputera. Standardowy czas na zgłoszenie chęci zwrotu zamówienia wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, lecz może zostać wydłużony przez samego sprzedawcę.
Co ważne, koszt usługi jest stały, a to oznacza, że cena jest taka sama dla małej, średniej, ale też dużej przesyłki i wynosi 12,90 zł. Największa możliwa przesyłka może mieć nawet wymiary 41 cm × 38 cm × 64 cm i ważyć do 25 kg.