Do końca przyszłego roku ERLI zamierza zainwestować 80 mln zł w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki.
Aplikacja mobilna ERLI oferuje szereg korzyści dla użytkowników, przede wszystkim niższe niż na stronie www, ceny produktów oraz gwarancję darmowej dostawy przez rok, na zakupy powyżej 79 zł. Każdy klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma również 50 zł rabatu w formie kuponu rabatowego na następne zakupy. W kolejnych tygodniach, w aplikacji pojawiać się będą kolejne oferty dla konsumentów. Od połowy sierpnia ruszają oferty „NAJtaniej z ERLI” – najtańsze oferty na rynku wybranych produktów. Do końca roku ERLI uruchomi także program lojalnościowy.
ERLI to jedna z najszybciej rozwijających się platform marketplace w Europie z tempem wzrostu GMV ponad 130% r/r oraz największa tego typu w Polsce wyłącznie z polskim kapitałem. Obecnie na platformie zarejestrowanych jest ponad 16 tys. polskich sprzedawców oferujących ponad 15 mln produktów. ERLI odwiedza każdego miesiąca ponad 6,5 mln kupujących. Klienci mogą skorzystać z nowoczesnych metod płatności on-line w tym odroczonych terminów płatności na 30 dni oraz rat 0%, a bezpieczeństwo zakupów gwarantuje Program Ochrony Kupujących.