– Szybko rosnąca liczba terminali, które obsługujemy w Polsce i na coraz większej liczbie rynków europejskich, to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju eService oraz synergii działania globalnej grupy EVO Payments, której jesteśmy ważną częścią. Stały rozwój firmy i jej międzynarodowych kompetencji pozwala nam też tworzyć coraz więcej miejsc pracy, zarówno dla programistów i ekspertów IT, jak również innych specjalizacji związanych z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi – mówi Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.
eService procesuje 300 mln transakcji miesięcznie
Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService można znaleźć m.in. w sklepach największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, w oddziałach banków, placówkach pocztowych, hotelach, restauracjach, autobusach, pociągach, taksówkach czy mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet radiowozach policyjnych patroli drogowych.
W komunikacie czytamy, że eService każdego miesiąca procesuje blisko 300 milionów transakcji płatniczych. Realizuje je zarówno na własnych terminalach, jak i urządzeniach udostępnianych przez siostrzane spółki należące do grupy EVO Payments w Europie.
Pod markami należącymi do eService obsługuje transakcje w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji oraz na Gibraltarze. Pod markami EVO działa m.in. w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii i Niemczech. Ogółem procesuje transakcje z 515 tysięcy terminali płatniczych.