Laven to insurtech oferujący komplementarne ubezpieczenia zdrowotne, które zapewniają dostęp do ponad 120 nowoczesnych technologii medycznych. Spółka działa jako agent ubezpieczeniowy, który tworzy produkt, dba o jego zakres i dystrybucję. Swoje polisy sprzedaje we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, takimi jak Mondial Assistance, a od teraz również z Europa Ubezpieczenia.

Europa Ubezpieczenia rozpoczyna współpracę z Laven

W jaki sposób Europa będzie sprzedawać ubezpieczenia zdrowotne insurtechu Laven? Dostęp do komplementarnych ubezpieczeń będą mogli zyskać, m.in. konsumenci korzystający z produktów Europy za pośrednictwem jej partnerów biznesowych (w modelu B2B2C). Drugi model współpracy zakłada, że polisy trafią bezpośrednio do pracowników partnerów biznesowych towarzystwa ubezpieczeniowego, w formie benefitu pracowniczego.

Współpraca Europy z Laven umożliwia elastyczne tworzenie indywidualnych pakietów komplementarnych ubezpieczeń zdrowotnych, dopasowanych do specyficznych potrzeb danego klienta. Zakres polis Laven w ramach oferty dla klientów biznesowych Europy może być różny, w zależności od struktury wiekowej i płci ubezpieczonych czy wielkości budżetu klienta – czytamy w komunikacie.

– Ubezpieczenia zdrowotne to szybko rosnący segment rynku ubezpieczeniowego w Polsce. Jak pokazują dane rynkowe z tego rodzaju ochrony korzysta już 4 mln Polaków. Dlatego cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z Laven. Dzięki niej rozwijamy ofertę produktową dla partnerów B2B i ich klientów o innowacyjny produkt zdrowotny, który z powodzeniem może być oferowany w atrakcyjnych i dopasowanych do potrzeb określonych grup konsumentów formach, takich jak np. benefit pracowniczy – mówi Krzysztof Morawski, członek zarządu Europa Ubezpieczenia, odpowiadający za obszar sprzedaży i produktów.

– Partnerstwo z Europą przyniesie korzyści obu naszym firmom. Nasz nowy partner poszerza ofertę o innowacyjny, unikatowy na polskim rynku produkt ubezpieczeniowy w obszarze nowoczesnej ochrony zdrowia. Dla nas oznacza to przede wszystkim istotne rozszerzenie kanałów dystrybucji oraz wzmocnienie rozpoznawalności i wiarygodności, dzięki współpracy z renomowaną marką ubezpieczeniową. Przybliża nas to do osiągnięcia celu, jakim jest pozyskanie 100 tys. ubezpieczonych w kolejnym roku – mówi Piotr Karda, prezes zarządu Laven.

Na zdjęciu, od lewej: Krzysztof Morawski, członek zarządu Europa Ubezpieczenia oraz Piotr Karda, prezes zarządu Laven.