W komunikacie czytamy także, że inwestycje firmy obejmują także obszarów bezpieczeństwa i szybkości przetwarzania transakcji, w tym wdrożenie tokenizacji Visa i Mastercard. Autopay uruchomił również ostatni element łańcucha wartości w płatnościach kartowych, czyli processing.
Autopay chwali się liczbą obsługiwanych transakcji
Ostatnio spółka wprowadziła nowe metody płatności, takie jak Visa Mobile, giropay, pakiet produktów „Kup teraz, zapłać później” oraz produkty ratalne. Dodatkowo, zainwestowano w usprawnienia dla klientów biznesowych poprzez wprowadzenie nowego Panelu Merchanta oraz ulepszenie procesu onboardowania, zwłaszcza dla integratorów rozwiązań eCommerce – czytamy w komunikacie.
Autopay to polski fintech założony w końcówce lat 90-tych, wcześniej znany jako Blue Media. Oferują takie rozwiązania, jak płatności online, opłacanie rachunków, płatności za autostrady, czy doładowania telefonów online. Ostatnio pisaliśmy, że Autopay Mobility został wybrany autoryzowanym dystrybutorem elektronicznych winiet i opłat odcinkowych w Austrii.
W tym roku do oferty Autopay wszedł wybór modułów umożliwiających szybki onboarding klientów partnera oraz analizę prowadzonej sprzedaży w różnych segmentach rynkowych. Pojawiły się też nowe rozwiązania z zakresu hiperpersonalizacji oferty reklamowej – czytamy w komunikacie.