Bułgaria jest kolejnym krajem Europy Środkowo-Wschodniej, w którym Mokka rozwija działalność operacyjną. W regionie firma współpracuje już z wieloma sieciami handlowymi oferującymi ubrania, obuwie, biżuterię, akcesoria dla dzieci, sprzęt sportowy, produkty kosmetyczne, usługi turystyczne, wyposażenie wnętrz, sprzęt RTV AGD i inne.
Fintech Mokka debiutuje na rumuńskim rynku
Mokka oferuje partnerom elastyczne rozwiązania dostosowane do potrzeb zarówno sklepów stacjonarnych jak i online, w tym tzw. adaptive check out, który umożliwia kupującym odroczenie płatności za zakupy zarówno na niższe jak i wyższe kwoty oraz wybór dogodnego planu płatności od 1 aż do 24 miesięcy – czytamy w komunikacie.
Mokka oferuje usługi BNPL zarówno sklepom stacjonarnym jak i internetowym, które dostępne są również poprzez aplikację mobilną. W ostatnim czasie firma ułatwiła sklepom integrację usług, przygotowując tzw. wtyczki dla wielu wiodących platform e-commerce takich jak WordPress, Opencart, VTek, Gomag, Shopify i inne.
Doświadczenia Mokka pokazują, że w porównaniu do innych form płatności, osoby korzystające z BNPL robią zakupy częściej i na wyższe kwoty, co zwiększa wolumen sprzedaży. Ponadto, dzięki oferowaniu rozwiązań „Kup teraz, zapłać później” klienci zdecydowanie rzadziej korzystają z płatności za pobraniem, które generują wysokie koszty dla sieci handlowych. Dzięki korzystaniu z BNPL sklep e-commerce otrzymuje płatność od razu – zwraca uwagę fintech w komunikacie.