PayEye to aplikacja pozwalająca na płatności biometryczne spojrzeniem oraz płatności w internecie. Wystarczy pobrać dedykowaną, darmową aplikację, uzupełnić podstawowe dane, zrobić selfie i podpiąć swoją kartę płatniczą. Idąc na zakupy nie ma potrzeby wyjmowania gotówki, telefonu lub portfela – płatność zrealizujemy spojrzeniem w punktach stacjonarnych lub jednym kliknięciem w sklepach internetowych. Obecnie eyePOS-y od PayEye są dostępne w ponad 120 punktach.
Fintech PayEye dostępny w kolejnych miastach
Firma pracuje nad nowymi terminalami eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe. Mają one być gotowe jeszcze w tym roku – czytamy w komunikacie.
Równolegle PayEye pracuje nad PayEye Zone – platformą marketingową, która będzie działać w ramach aplikacji mobilnej PayEye i łączyć sklepy stacjonarne oraz internetowe ze społecznością klientów. Dzięki niej kupujący będą mogli obserwować swoje ulubione miejsca, a sprzedawcy dzielić się treściami reklamowymi i promocyjnymi, zachęcając do ponownych zakupów, w konsekwencji zwiększając liczbę odwiedzających sklep i wielkość sprzedaży.
Ostatnio do zespołu PayEye dołączył Radosław Dobrołęcki, jako chief commercial officer. Będzie on odpowiedzialny za rozwój płatności w e-commerce. Dobrołęcki był też częścią zespołu wprowadzającego na polski rynek Shopee.com.
Kilka tygodni temu płatności PayEye zostały wprowadzone przez bank spółdzielczy z Grupy SGB. Oferta skierowana jest w pierwszej kolejności do klientów biznesowych, którzy w placówkach kobierzyckiego banku będą mogli zamawiać eyePOS-y, umożliwiające obsługę transakcji płatniczych z wykorzystaniem fuzji biometrii oka i twarzy.