Dobrołęcki to doświadczony menedżer i przedsiębiorca, specjalizujący się w obszarach reklamy internetowej, e-commerce oraz serwisów online typu marketplace. Ma doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii wejścia na rynek, zarządzaniu sprzedażą B2B i budowaniu zespołów. Dobrołęcki kierował działaniami na rzecz rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych. Był odpowiedzialny za wejście polskiej spółki RTB House na rynek Stanów Zjednoczonych.
![Radoslaw Dobrolecki](https://static.fintek.pl/uploads/2023/04/Radoslaw-Dobrolecki-333x500.jpg)
Fintech PayEye ma nowego CCO
Dobrołęcki był też częścią zespołu wprowadzającego na polski rynek Shopee.com, jeden z największych na świecie serwisów typu marketplace. Odpowiadał tam za budowanie kanałów pozyskiwania sprzedawców i powiększył bazę lokalnych sprzedawców do kilkudziesięciu tysięcy w pierwszym roku jako Head of Seller Acquisition – czytamy w komunikacie.
– W PayEye będę odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek rozwiązania umożliwiającego szybkie płatności w e-commerce. Wraz z oferowanymi już terminalami płatniczymi umożliwiającymi płatności oparte o biometrię pozwoli nam to oferować kompleksowy produkt płatniczy do płatności offline i online oraz umożliwi sprzedawcom dotarcie z komunikacją bezpośrednio do konsumentów. W mojej roli skupię się na komercyjnym wprowadzeniu naszego rozwiązania na rynek polski oraz Stanów Zjednoczonych, wykorzystując zdobyte dotychczas doświadczenie w obszarach e-commerce, reklamy internetowej oraz skalowania biznesów, szczególnie na rynku amerykańskim – komentuje Radosław Dobrołęcki, Chief Commercial Officer w PayEye.
PayEye to aplikacja pozwalająca na płatności biometryczne spojrzeniem oraz szybkie transakcje w internecie. Wystarczy pobrać dedykowaną, darmową aplikację, uzupełnić podstawowe dane, zrobić selfie, podpiąć swoją kartę płatniczą i gotowe. Idąc na zakupy nie ma potrzeby wyjmowania gotówki, telefonu lub portfela – płatność zrealizujemy jednym spojrzeniem w punktach stacjonarnych lub jednym kliknięciem w sklepach internetowych.
Do końca roku firma ma wprowadzić na rynek terminale multifunkcyjne eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe.