Po wejściu na polski rynek we współpracy z InBankiem we wrześniu 2022 roku, Paywerk rozszerza zakres oferty o BNPLaaS. Nowa platforma została zbudowana dla banków, dostawców usług płatniczych i międzynarodowych e-commerców, którzy chcą wejść na rynek BNPL.
Nowe rozwiązanie BNPL od fintechu Paywerk
Szacuje się, że w porównaniu z budowaniem produktu we własnym zakresie, rozwiązanie BNPLaaS firmy Paywerk pozwala zaoszczędzić od 1,5 do 3 mln EUR na kosztach rozwoju, a pełne wdrożenie projektu może nastąpić już w ciągu 8 tygodni czytamy w komunikacie.
Platforma Paywerk oferuje kilka modułów dla użytkowników końcowych, w tym bramka płatności, portal merchanta i kupujących, zestaw narzędzi marketingowych dla handlowców oraz system przypomnień. Platforma oferuje produkty bazujące na kartach płatniczych wśród których można znaleźć metody takie jak: Kup teraz, Odrocz płatność, Podziel na 3,6,12 lub inną ilośc mniejszych rat.
Moduły płatności posiadają gotowe integracje z głównymi platformami e-commerce, takimi jak WooCommerce, Magento i PrestaShop.
– Główną wartością dla banków jest możliwość wprowadzenia na rynek produktu BNPL pod własną marką w ciągu dwóch miesięcy i po 10-krotnie niższych kosztach. Z drugiej strony dostawcy usług płatniczych mogą zwiększyć przychody i poprawić wrażenia użytkowników końcowych dzięki własnej metodzie BNPL – mówi Marcin Kwiatkowski, Head of Growth w Paywerk.