Nawiązanie bezpośredniego połączenia między BLIK a Viva.com zapewnia pełną kontrolę nad procesem płatności, przyspieszenie realizacji transakcji, redukcję kosztów oraz pełne wsparcie dla sprzedawców. Platforma oferuje płatności BLIKIEM zarówno podczas operacji online, jak i w sklepach stacjonarnych.

Fintech Viva.com nawiązuje współpracę z BLIKIEM

Zwiększająca konwersję bramka płatnicza online Smart Checkout oraz technologia Tap on Any Device, wykorzystująca niezależną od sprzętu aplikację viva.com I Terminal, upraszczają i skracają proces płatności. Wystarczy kilka kroków, aby sfinalizować transakcję za pomocą 6-cyfrowego kodu wygenerowanego w aplikacji mobilnej banku – czytamy w komunikacie.

– BLIK to metoda płatności, która zyskała ogromną popularność wśród użytkowników ze względu na wygodę, bezpieczeństwo i szybkość. Współpraca z Viva.com pozwala nam rozszerzyć sieć akceptacji i dotrzeć do nowych klientów, którzy mogą płacić preferowaną przez siebie metodą – mówi Adam Kokoszkiewicz, Dyrektor Działu Sprzedaży BLIK.

Według danych za pierwszy kwartał 2024 roku, ponad 50 proc. transakcji BLIKIEM zrealizowano w sklepach internetowych, a ich wartość wzrosła o 28 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Viva.com to grecki fintech, obsługujący ponad 40 różnych metod płatności, zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych. Spółka posiada licencję bankową. Kilka tygodni temu pisaliśmy o partnerstwie Viva.com i Sunmi – dzięki tej współpracy rozwiązanie Tap on Any Device firmy Viva.com, obejmujące niezależną od urządzenia aplikację Terminal app, będzie dostępne na urządzeniach Sunmi z systemem Android.