Konkurs „Ambasador Stanu Zen w Japonii” wystartował 25 czerwca na żywo w programie Kanału Zero. To pierwsza wspólna akcja największego niezależnego medium internetowego w Polsce i europejskiego fintechu Zen.com. Nagroda? Podróż pełna doświadczeń, od medytacji w świątyni po kolację z lokalnym mistrzem sushi, a do tego 20 tys. zł kieszonkowego w aplikacji Zen.com – czytamy w komunikacie prasowym.

Fintech Zen.com jedzie z Tobą do Japonii

Zwycięzca poleci do Japonii, gdzie będzie miał okazję doświadczyć lokalnej kultury: medytacja w świątyni, ceremonia herbaciana, warsztaty kulinarne i podróże po mniej oczywistych miejscach. Na miejscu otrzyma 20 tys. zł kieszonkowego. Cała wyprawa zostanie udokumentowana – w stylu dobrze znanym widzom Kanału Zero.

– Dziś świętujemy, nie powiem hucznie, bo wręcz przeciwnie, bardzo spokojnie, a wręcz mistycznie, początek współpracy z naszym nowym sponsorem, fintechem Zen.com (…) Niesamowite rzeczy dzieją się w Kanale Zero, a jeszcze bardziej niesamowite mogą się wydarzyć w najbliższym czasie. Każdy z Was może wygrać wycieczkę do Japonii. Wycieczka to jedno, ale oprócz tego kasa na wydatki  – powiedział Krzysztof Stanowski podczas programu.

Każdy nowy użytkownik może aktywować cztery miesiące bezpłatnego planu PRO oraz kartę ZEN PRO, wpisując kod promocyjny ZERO podczas rejestracji. To pierwszy krok, by przygotować się do podróży i zawalczyć o tytuł Ambasadora Stanu Zen.

Jak wziąć udział?

  • Pobierz aplikację ZEN.COM ze sklepu Google Play lub App Store.
  • Zarejestruj się, wpisując kod promocyjny ZERO i aktywuj 4 miesiące darmowego planu PRO
  • Wejdź na stronę https://zero.zen.com/japonia.html i wyślij swoje zgłoszenie – pokaż, dlaczego to właśnie Ty powinieneś zostać Ambasadorem Stanu Zen.

Ostatnio pisaliśmy, że fintech Zen.com dołączył do Payments Association, jednej z najważniejszych organizacji branżowych w brytyjskim sektorze płatniczym. W komunikacie czytamy, że ma to być kolejny krok firmy w kierunku umocnienia pozycji na rynku Wielkiej Brytanii. Współpraca z Payments Association nastąpiła krótko po tym, jak Zen.com uzyskał autoryzację od brytyjskiego nadzoru finansowego FCA.