30 maja 2018, 09:00:HLS&Cyber Israel Technology Day - The Heart, Warsaw Spire, plac Europejski 1, 00-844 Warszawa

Zakupy spożywcze odbierzesz w Coolomacie, takim „paczkomacie” od Frisco

Supermarket online Frisco.pl rozwija formy dostarczenia zamówienia do klientów umożliwiając odbiór zakupów w Coolomatach. Dzięki temu klienci sklepu internetowego mogą samodzielnie odbierać kupione produkty spożywcze w kilkudziesięciu punktach w Warszawie. Nowe rozwiązanie zwiększa elastyczność wyboru rodzaju dostawy i jest wygodną alternatywą dla podstawowej usługi, jaką stanowi dowóz zakupów tzw. Frisco Vanami.

Coolomaty to maszyny przystosowane do przechowywania i odbioru żywności z internetowego sklepu spożywczego. Schowki na zakupy podzielone są na 3 strefy chłodzenia, w zależności od wymagań poszczególnych produktów. Już 30 tego typu urządzeń znajduje się w dogodnych lokalizacjach na terenie całej Warszawy.

Czytaj także: Frisco.pl stawia na machine learning

Chcemy zapewniać naszym klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, dlatego wprowadziliśmy dodatkową możliwość odbioru zamówień. Jest to wygodne i proste rozwiązanie, które rozszerza zakres form dostaw we Frisco.pl, a zarazem zwiększa ich elastyczność. Odpowiadając na potrzeby konsumentów oferujemy im udogodnienia podnoszące komfort zakupów spożywczych online, jednak wciąż główną formą dostawy pozostaje dostarczenie zamówienia Frisco Vanem i wniesienie ich prosto do domu klienta – mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Działanie Coolomatów jest szybkie i proste

Podczas zakupów internetowych klient wybiera opcję dostawy zamówienia do maszyny, a następnie wskazuje wybraną przez siebie lokalizację i przedział czasowy. E-sklep spożywczy dostarcza zakupy jeszcze tego samego dnia, a kupujący otrzymuje powiadomienie i kod, który umożliwia mu wygodny odbiór ze schowków.

Czytaj także: Szopi.pl pozyskał finansowanie w wysokości 3 mln zł

Zależy nam na tym, aby nasze maszyny były łatwo dostępne dla mieszkańców dużych osiedli, w tzw. „sypialniach”, więc ustawiliśmy je w punktach, do których jest łatwo dojechać samochodem, rowerem czy dojść na piechotę. Zakupy można odebrać po pracy, jadąc do domu w kierunku Wilanowa, Bemowa, Ursynowa, Włoch, Bielan czy Targówka, ale także Mokotowa i Śródmieścia – mówi Marcin Warzocha, Prezes Zarządu firmy i jeden ze współzałożycieli.

Poza Coolomatami, klienci Frisco.pl mają także możliwość dostawy zamówienia poprzez tzw. Frisco Vany, czyli specjalnie przystosowane samochody dostawcze. Supermarket online jako jedyny w Polsce internetowy sklep spożywczy oferuje dostawę w jednogodzinnym przedziale czasowym, dzięki czemu jego klienci otrzymują swoje zakupy o konkretnie umówionej godzinie.

Do końca lutego 2018 roku klienci Frisco.pl mogą skorzystać z atrakcyjnych zniżek: na pierwsze zamówienie z opcją odbioru w Coolomacie obowiązuje rabat 20 zł, a dla zakupów powyżej 100 zł dostawa jest bezpłatna.

E-commerce spożywczy (FMCG) w Polsce dopiero się rozwija. Zdaniem ekspertów boom na tego typu usługi dopiero przed nami. Być może niebawem znikną też sklepy bez kas – Amazon Go pokazuje, że jest to bardzo prawdopodobne.