Funwisher rozpoczął działalność w 2018 roku. W swojej ofercie ma personalizowane życzenia od gwiazd i animowanych bohaterów. Można je zakupić bezpośrednio na platformie, jak i w innych serwisach m.in. na Allegro. Część kwoty z każdego zakupionego filmu jest przekazywana na cel charytatywny, o tym jaka organizacja otrzyma wsparcie decyduje klient.

– W pierwszym etapie działalności Funwishera (MVP) koncentrowaliśmy się na badaniu grup docelowych i rozwoju technologii. Nasza oferta spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem, wyprodukowaliśmy kilkanaście tysięcy filmów, otrzymaliśmy więcej niż 500 pozytywnych recenzji. Ludzie doceniają kreatywne upominki i coraz częściej sięgają po cyfrowe prezenty, które w porównaniu do analogowych, nie nudzą się tak szybko i dają niezapomniane emocje – mówi kierujący zespołem Funwisher Jarosław Kuźniar.

Funwisher zapowiedział kampanię crowdfundingową

Spółka pragnie zdobyć udział w światowym rynku personalizowanych treści wideo dla dzieci, który jest warty już około 1,8 mld USD. Do 2026 roku Funwisher chce sprzedawać swoje produkty w 6 językach na terenie 14 państw. W realizacji tych planów ma pomóc pozyskanie finansowania.

Emisja crowdfundingowa spółki w limicie do 1 mln EUR planowana jest w czwartym kwartale 2021 r. Zbiórka będzie promowana przez platformę Crowdway, a pozyskane środki zostaną przeznaczone na szybsze osiągnięcie wymaganej skali działalności, m.in. przez zakup nowych licencji i rozwój e-commerce. Funwisher nie wyklucza dalszego finansowania poprzez ofertę publiczną na giełdzie.

Dzięki partnerstwu ze studiem Aardman Animations Funwisher oferuje pierwsze produkty poza Polską. Klienci z Wielkiej Brytanii mogą zamówić anglojęzyczne życzenia od Baranka Shauna. To Wielka Brytania, wraz z USA, Kanadą i Australią jest pierwszym kierunkiem ekspansji. W następnej kolejności materiały mają być dostępne po niemiecku, francusku, hiszpańsku i portugalsku.