IdoSell od IAI to platforma dostarczająca rozwiązania dla e-commerce, która obecnie obsługuje ponad 6 tys. e-sklepów. Współpracuje z takimi partnerami jak m.in. Amazon, Frisbo, InPost, a od września br. z mobilnym marketplace – Wish. Klienci IdoSell mogą włączać do swojej oferty system odroczonych płatności od PayPo.

Packeta świadczy kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych. W ramach nawiązanej współpracy z IdoSell spółka zaoferuje merchantom dostęp do 8 tys. własnych punktów odbioru, 92 tys. partnerskich oraz inne możliwości dostarczania przesyłek za granicę (współpracuje z 70 firmami kurierskimi).

– Proszę sobie wyobrazić, ile czasu zajęłoby wejście na kilka rynków, na których jest co najmniej kilka firm kurierskich, które dostarczają przesyłki w różne regiony danego kraju. Każdą taką firmę trzeba nie tylko znaleźć, ale też sprawdzić i wynegocjować warunki współpracy. Natomiast Packeta dostarcza całą infrastrukturę, wsparcie oraz elastyczne formy dostawy w przystępnych cenach w zintegrowanym module, który wystarczy tylko uruchomić – wyjaśnia Dawid Bednarek, dyrektor ds. sprzedaży w Packeta Polska.

IdoSell i Packeta będą wspólnie wspierać sprzedaż cross-border

W trakcie ostatnich miesięcy IdoSell koncentruje wiele działań wokół handlu transgranicznego. Ogłoszona współpraca z Packetą ma ułatwić sprzedawcom, którzy korzystają z platformy, nawiązywanie relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi i organizowanie kampanii marketingowych.

– Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce. W IdoSell staramy się wspierać sprzedawców i umożliwiać im podążanie za najnowszymi trendami. Integracja z Packetą może pomóc naszym klientom w rozwoju biznesu oraz zwiększeniu sprzedaży. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie usprawnić proces sprzedaży zagranicznej naszych merchantów – mówi Piotr Wawer, head działu marketingu z IdoSell.