-W kontekście rozwoju firm i cyfryzacji transfer bardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań do polskich firm jest kluczowy. Automatyzacja procesów pozwala nie tylko usprawnić procesy operacyjne, a także, co ważne, obniżyć ich koszty oraz wpływa na efektywność i konkurencyjność polskich biznesów w łańcuchu dostaw  – podkreśla Michał Mrożek, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Zautomatyzowanie powtarzalnych zadań

Prawie w każdej firmie istnieje wiele powtarzalnych procesów, które pracownicy obsługują ręcznie. Robotic Process Automation (RPA) to technologia, która pozwala zautomatyzować powtarzalne zadania (np. przenoszenie danych między aplikacjami), poprzez naśladowanie sposobu, w jaki pracują ludzie – za pomocą myszy lub klawiatury.

SAIO łączy własne doświadczenie w zakresie Robotic Process Automation (RPA) z technologią sztucznej inteligencji, aby dostarczać firmom kompleksowych usług w dziedzinie automatyzacji procesów biznesowych. To uniwersalne narzędzie, z którego może korzystać wiele branż. Sprawdza się zarówno w sprzedaży, zarządzaniu klientami, jak i w skarbowości, finansach, rachunkowości, HR, procesach zakupowych, IT czy choćby w zarządzaniu operacyjnym. W ramach swojej platformy SAIO ING Bank Śląski zapewnia pełny zakres usług robotyzacyjnych: poczynając od bezpłatnego przeglądu procesów przez szkolenia aż po wdrożenie. Finalnym produktem jest robot, który automatycznie realizuje proces w firmie.

-Wieloletnie doświadczenie w robotyzacji i AI, w połączeniu  platformą do automatyzacji jaką jest SAIO, daje nam unikalną okazję aby pomóc naszym klientom uzyskać technologiczną przewagę nad konkurencją – zaznacza Przemysław Lewicki, Product Owner SAIO.

Z rozwiązań SAIO korzysta ING w Polsce i na świecie oraz stale rosnąca grupa klientów z różnych krajów i różnych branż, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych. SAIO automatyzuje procesy w wielu obszarach, m.in HR, księgowości, zakupów i sprzedaży, operacji, obsługi klienta, procedur Know Your Customer (KYC), IT i wielu innych. Zaproponowane rozwiązanie będzie dostosowane do indywidualnych wymagań.

To nie pierwszy raz, kiedy ING udostępnia udogodnienia dla klientów wykraczające poza tylko sektor bankowy. ING umożliwił swoim kliento między innymi opłacanie parkowania przez swoją aplikację lub przekazanie faktur do windykacji przez przedsiębiorców.