Po wykonanej płatności BLIKIEM w internecie klient może dodać sklep internetowy, w którym robi zakupy lub przeglądarkę z której korzysta do zapamiętanych. Dzięki temu kolejne zakupy w zapamiętanym sklepie lub przeglądarce nie będą już wymagały podawania kodu BLIK.
BLIK one click dla przedsiębiorców w ING Banku Śląskim
Klient tylko potwierdza płatność w aplikacji mobilnej ING Business. Dzięki tej funkcji, płatności BLIKIEM w internecie będą przebiegały jeszcze szybciej i wygodniej z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Klienci mogą zarządzać zapamiętanymi sklepami i przeglądarkami w ustawieniach BLIKA w ING Business.
– Udostępnienie płatności BLIK bez kodu to odpowiedź na bardzo duże zainteresowanie naszych klientów biznesowych płatnościami w e-commerce. Ponad 60% wszystkich transakcji zrealizowanych do tej pory BLIKIEM w ING Business to płatności w internecie. Teraz będą one jeszcze szybsze i prostsze. W związku z rosnącą popularnością tej usługi, pracujemy nad dalszym rozwojem BLIKA dla biznesu – mówi Izabela Całusińska, Dyrektor odpowiedzialna za Cash Management w ING Banku Śląskim.
Trzeci kwartał 2022 r. był dla BLIKA przełomowy. Użytkownicy systemu po raz pierwszy w historii zrealizowali w ciągu trzech miesięcy ponad 300 mln transakcji – to wzrost o 67 proc. rok do roku. Na koniec września br. z BLIKA aktywnie korzystało 12 mln użytkowników, którzy każdego dnia wykonywali średnio 3,5 mln operacji.