Na froncie kart w nowym designie znajdować się będzie jedynie logo banku, imię i nazwisko klienta, rodzaj karty oraz organizacja płatnicza – czytamy w komunikacie ING Banku Śląskiego.
Pionowe karty płatnicze od ING Banku Śląskiego
Wszystkie pozostałe dane zostaną umieszczone na rewersie. Na kartach znajdzie się również niewielkie wcięcie (notch), które ułatwi korzystanie z nich osobom z niepełnosprawnością wzroku. Karty w nowym designie będą wydawane nowym klientom po założeniu konta oraz obecnym klientom, których karty tracą ważność i podlegają wymianie.
Jakiś czas temu pisaliśmy, że klienci biznesowi ING mogą już korzystać z kart bez plastiku. Są one cyfrową wersją tradycyjnych kart płatniczych i działają bez potrzeby posiadania fizycznej karty. Korzystanie z nich jest możliwe od razu po zrealizowaniu wniosku w bankowości elektronicznej, bez konieczności czekania na fizyczną wersję.
Dodatkowo klienci indywidualni ING Banku Śląskiego mogą już dodać swoje karty do Google Pay z poziomu aplikacji mobilnej Moje ING. Dotychczas było to możliwe jedynie w aplikacji Portfel Google. Aby dodać kartę do Google Pay, wystarczy wybrać kartę w aplikacji poprzez kliknięcie „Dodaj do Google Pay” w szczegółach karty i potwierdzić swoją tożsamość wprowadzając PIN do aplikacji.
Ostatnio pisaliśmy także, że ING jako pierwszy bank w Polsce udostępnia klientom możliwość dodania kont oraz kart z Revoluta. W aplikacji mobilnej banku można już podejrzeć rachunki i karty z 9 innych instytucji. Usługa „Dodaj konto z innego banku” umożliwia podgląd swoich finansów z różnych banków w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING.