Umowa pozwoli wykorzystać transgraniczną sieć InPost obejmującą 35 tys. punktów doręczeń – czytamy w komunikacie.
Współpraca InPost i Vinted
– To nasze pierwsze paneuropejskie partnerstwo, obejmujące wszystkie osiem rynków, na których jesteśmy obecni. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek. Nasza umowa z Vinted pokazuje, że InPost ma skalę i możliwości, aby być strategicznym partnerem w zakresie dostaw poza domem dla firm działających na rynkach całej Europy – ze szczególnym uwzględnieniem usług out-of-home – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
– Jako firma skoncentrowana na oferowaniu naszym członkom najlepszych możliwości wyboru sposobu wysyłania i odbierania przesyłek, ze szczególnym uwzględnieniem PUDO i opcji skrytek, z przyjemnością kontynuujemy udaną współpracę z InPost i Mondial Relay na wielu rynkach w Europie – dodaje Vytautas Atkočaitis, dyrektor ds. wysyłek w Vinted.
Vinted jest największym internetowym rynkiem konsumenckim w Europie dedykowanym modzie używanej, z ponad 50 milionami użytkowników w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Warto przypomnieć, że ostatnio InPost zaczął stawiać swoje paczkomaty także w galeriach handlowych. To efekt pandemii COVID 19, z powodu której wiele sklepów było zmuszonych opuścić zajmowane przestrzenie w niektórych lokalizacjach.