Najważniejszym elementem współpracy między podmiotami będzie wysyłka towarów oferowanych przez sprzedawców na platformie sprzedażowej wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost. Usługa obejmie zarówno dostawę do paczkomatów, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe.
InPost nawiązuje współpracę z wszystko.pl
Wszystko.pl to platforma e-commerce rozwijana przez spółkę Comarch. Serwis wystartował pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w takich kategoriach jak moda, elektronika, motoryzacja, zdrowie i uroda. Sprzedawcy rejestrujący się na platformie, mogą liczyć na benefity w postaci 0% prowizji od sprzedaży, braku opłat za utrzymanie konta czy – do końca tego roku – bezpłatnych możliwości udziału w akcjach marketingowych.
– Nasze urządzenia Paczkomat według badań są preferowaną formą dostaw i są oceniane jako najbardziej ekologiczne. Kupujący online lubią i preferują nasze usługi, dlatego sprzedający i sklepy online chętnie je oferują. Dzięki temu zyskują wyższe obroty, mają też mniej porzuconych koszyków – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.
– Współdziałanie wszystko.pl z InPost był naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 urządzeniami Paczkomat w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z ich usług. Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, oferując jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów – mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu.
Warto przypomnieć, że kilka tygodni temu Grupa InPost we współpracy z Lotniskiem Chopina w Warszawie, uruchomiła paczkomat dla rzeczy, których nie można zabrać na pokład samolotu. Wystarczy zapakować taki przedmiot na wyznaczonym stoisku i za pomocą aplikacji InPost Mobile nadać przesyłkę w paczkomacie.