Teraz za rozwój InPost Pay ma odpowiadać Łukasz Dziekan. Specjalizuje się on w budowaniu i skalowaniu produktów, od fazy koncepcyjnej do rentownego biznesu, a także w tworzeniu wysokowydajnych zespołów i wdrażaniu kultury opartej na danych – podaje spółka w komunikacie.

INPOST Lukasz Dziekan

Łukasz Dziekan nowym szefem InPost Pay

– Moim celem jest budowa wygodnych i kontekstowych produktów finansowych i płatniczych dla użytkowników InPost. Dotąd skupialiśmy się na łatwości zakupów osiąganej dzięki intuicyjnemu checkoutowi InPost Pay. Chcemy, by ta sama łatwość i prostota były powszechne w płaceniu w Internecie, a wszyscy użytkownicy mieli dostęp do produktów szybkich, bezpiecznych i zarządzanych z jednego miejsca – swojego konta w aplikacji mobilnej InPost Mobile – mówi Łukasz Dziekan.

InPost Pay oferuje takie metody płatności, jak karty Visa i Mastercard, w tym Google Pay czy Apple Pay, BLIK, pay-by-link oraz BNPL. Użytkownik może dokonać transakcji bez konieczności rejestracji i od razu wybrać formę dostawy – do paczkomatu, kurierem lub punktu odbioru.

Obecnie InPost Pay ma 9,7 mln zarejestrowanych użytkowników i działa w ponad 3 tys. sklepów internetowych. Usługa dostępna jest w MediaExpert App, Diverse, Ochnik, Ryłko, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eMelissa, Militaria – podaje firma w komunikacie.

Ostatnio pisaliśmy, że od 1 marca 2026 roku wszyscy klienci InPost będą musieli korzystać z dwustopniowej weryfikacji tożsamości przy logowaniu do aplikacji mobilnej i konta InPost. Do końca lutego 2026 roku weryfikacja dwuetapowa będzie rozwiązaniem dobrowolnym. Po tej dacie logowanie wyłącznie z wykorzystaniem numeru telefonu i przesyłanego na ten numer kodu SMS przestanie być możliwe. Aby uzyskać dostęp do konta, konieczne będzie również podanie adresu e-mail.