Przesyłkę można nadać w aplikacji InPost Mobile lub na stronie inpost.pl/SzybkieNadania. Klienci mają pełną możliwość śledzenia dostawy na każdym jej etapie. Usługa jest dostępna w bardzo konkurencyjnej cenie – od 28,99 zł za małą paczkę do 25 kg – czytamy w komunikacie.
Dostawy międzynarodowe do paczkomatów InPost
Dla porównania, aby przesłać taką samą paczkę z Polski na przykład do Francji przez DPD trzeba zapłacić 99 zł, a za pomocą DHL aż 114 zł – podaje InPost. Dodatkowo, w nowym programie lojalnościowym InPost za nadanie lub dostawę międzynarodową można zgarnąć poczwórną liczbę InCoinów.
Grupa InPost na koniec 3 kwartału dysponowała blisko 79 tys. punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami paczkomatów i blisko 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). W ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa zainstalowała rekordową liczbę maszyn – 10 000 tys.
Kilka tygodni temu pisaliśmy, że InPost wprowadza zaktualizowaną wersję aplikacji InPost Mobile. Główną nowością jest udostępnienie programu lojalnościowego, w którym będzie można zdobyć nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach. Będzie to możliwe przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki.
Dodatkowo w październiku InPost informował o pilotażowym wdrożeniu płatności odroczonych do usługi InPost Pay. Testy rozwiązania, w ramach którego można zamówić produkty i zapłacić za nie w ciągu 30 dni, ruszy najpierw w sklepach OCHNIK, Ryłko i Militaria.pl, a następnie usługa zostanie rozszerzona na pozostałych merchantów.