Rynek e-commerce liczy bardzo na „odbicie” w 2025 r., bo wiele kategorii notuje ostatnio spadki sprzedaży. Marki zabiegająo lojalizowanie i utrzymanie klienta, doskonalą jakość obsługi, podążają za trendem phygital – ale jednocześnie wciąż borykają się z optymalizacją działań, która dotyczy coraz szerszych obszarów w organizacji. Koszty – odmieniane przez wszystkie przypadki nadal są jednym z wyzwań mocno związanym z rentownością kanału online, o którą wciąż walczy wiele e-commerców.

Konferencja IV Forum E-Commerce Challenge

Marketplace – temat „modny” od paru lat nadal jest wart dyskusji, szczególnie, że obserwujemy jak  „zagarnia” coraz większą część tortu e-commerce.

Działaniom chińskich platform, jak TEMU czy SHEIN przygląda się nie tylko UE, ale także Ministerstwo ds. Cyfryzacji, warto więc wspólnie zastanowić się jaką strategię obrać wobec chińskich graczy osiągających w Polsce coraz lepsze zasięgi i wyniki a dysponujących dużymi budżetami.

Program wydarzenia został opracowany w oparciu o wywiady z dyrektorami, managerami i praktykami e-commerce największych firm w Polsce. Uczestnicy będą szukać odpowiedzi na m.in. takie wyzwania:

  • Utrzymanie i poprawa rentowności
  • konkurencja z Chin: gdzie czyhają zagrożenia?
  • skuteczny dobór narzędzi
  • platformy social & marketplace i ich wpływ na rynek e-commerce
  • zachowania klientów w dobie oszczędności
  • lojalizacja i utrzymanie klienta

Bilety:

https://ecommerce2025.registration-form.online/