W podcaście porozmawialiśmy o zwyczajach zakupowych użytkowników w zależności od grupy wiekowej. Dowiedzieliśmy się jak najchętniej płacą seniorzy i jakie przyzwyczajenia dominują u młodszej grupy klientów. Tego typu informacje to bardzo wartościowe dane dla sklepów internetowych.

Jak istotne jest poznanie zwyczajów zakupowych w e-commerce?

Jako redakcja Fintek.pl w kwietniu bieżącego roku przygotowaliśmy raport Generacja #Sfintechowani – millenialsi i fintech. Wynikało z niego, że ponad 70% osób urodzonych pomiędzy 1980 a 2000 rokiem robi zakupy z poziomu smartfona. A ponad połowa praktycznie nie rozstaje się ze swoim telefonem. Ta grupa jest jedną z najbardziej wymagających z punktu widzenia e-commerce.

Marta Kwiatkowska opowiedziała nam o tym jak istotne są takie dane dla sklepów internetowych. Poznanie zwyczajów zakupowych swoich klientów to ważny krok na drodze do zwiększenia sprzedaży i poprawy customer experience.

Z Martą Kwiatkowską rozmawiał Rafał Tomaszewski, redaktor naczelny Fintek.pl. Materiał jest dostępny w wersji wideo na YouTube. Wersje audio można odsłuchać m.in. na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: