Choć webinar kojarzy się głównie z aktywnością edukacyjną i to właśnie z niej się wywodzi, coraz częściej jest wykorzystywany w biznesie. Taka formuła jest wykorzystywana przy okazji szkoleń, kursów, a także działań mających za zadanie budowanie świadomości marki, czy zwiększenie sprzedaży.
Ile można zarobić na webinarach?
ClickMeeting to polska platforma webinarowa. Umożliwia integrację z PayU oraz PayPal. Dzięki nim użytkownicy szybko wykupią dostęp do wydarzenia, a środki w bezpieczny sposób trafią na konto organizatora.
Tomasz Bołcun z ClickMeeting opowiedział nam o tym jak skutecznie tworzyć webinary, jakie narzędzia wykorzystywać oraz jak zarabiać na tego typu wydarzeniach. Na jakie zyski można liczyć? Limity w zasadzie nie istnieją. Na platformie ClickMeeting w 2020 roku rekordowy webinar zarobił 23 750 USD. Na rynku polskim organizatorzy jednej z konferencji odnotowali natomiast 56 862 PLN przychodu z jednego wydarzenia.
Z Tomaszem Bołcunem rozmawiał Rafał Tomaszewski, redaktor naczelny Fintek.pl. Materiał jest dostępny w wersji wideo na YouTube. Wersje audio można odsłuchać m.in. na Spotify i Soundcloud.
Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.
Wersja audio:
Podcast na YouTube: