Koszt jazdy BMW i3 to 1,19 zł za minutę, zaś BMW i3 S – 1,49 za minutę. Z myślą o klientach, którzy chcieliby korzystać z usługi dłużej, innogy przygotowało pakiety dobowe. Odpowiednio wynoszą one 239 zł i 299 zł. Chcąc zachęcić mieszkańców Warszawy do jazdy autami elektrycznymi, innogy udostępnia pierwszą – 15 minutową – jazdę za 1 grosz. Po zakończeniu przejazdu samochód można pozostawić w dowolnym miejscu w obrębie strefy, w której działa usługa.

Ceny innogy go w porównaniu z konkurencją

Jak innogy go wypada w porównaniu z konkurencyjnym Traficarem? Jest sporo drożej, co oczywiście nie powinno zaskakiwać – przecież zdecydowana większość floty Traficara to auta z silnikiem spalinowym. Traficar pobiera opłatę 50 groszy za minutę, 85 groszy za kilometr i 10 groszy za każdą minutę postoju. To największa wypożyczalnia samochodów na minuty w Polsce, obsługująca już ponad 200 tys. klientów.

Bardziej zasadne będzie porównanie innogy go do wrocławskiej Vozilli, która także udostępnia auta elektryczne. Najdroższy wariant to 1,30 złotych za przejazdy w III strefie, 1,20 zł w II strefie i 1,10 złotych w samym centrum Wrocławia. Więcej o Vozilli i innych operatorach pisaliśmy tutaj.

innogy go od jutra w Warszawie. Carsharing aut elektrycznych

Jeżeli chcemy wypożyczyć auto wystarczy zainstalować na urządzeniu dedykowaną aplikację mobilną innogy go, dostępną dla systemów Android i iOS. Po zarejestrowaniu się i podaniu wymaganych danych, utworzone zostanie konto użytkownika, dzięki któremu w prosty i szybki sposób będzie można skorzystać z usługi carsharingu.

Równolegle innogy rozwija infrastrukturę ładowania w Warszawie. Na razie do zasilania pojazdów można wykorzystać 30 punktów ładowania, tak zwanych superchargerów o mocy 50kW każdy. Stacje są w stanie w pełni naładować BMW i3 w 50 minut. Opcjonalnie, możliwe będzie podłączenie auta przez użytkownika do jednej z ogólnodostępnych stacji ładowania innogy na terenie Warszawy i okolic. Lista stacji dostępna jest na mapie w aplikacji mobilnej innogy go.

Docelowo firma rozpoczęła budowę w Warszawie sieci 500 ogólnodostępnych punktów ładowania. Będzie ona zaprojektowana tak, aby punkty ładowania znajdowały się w najdogodniejszych dla klientów częściach miasta – zarówno w jego ścisłym centrum, jak i w okolicach osiedli mieszkaniowych oraz centrów biznesowych. Do tej pory innogy udostępniała mieszkańcom Warszawy i okolic 36 punktów ładowania.

O ile do tej pory mieszkańcy Warszawy nie mogli wypożyczać aut elektrycznych na minuty, o tyle mogli raczyć się e-hulajnogami. W stolicy rywalizują ze sobą dwie firmy – Lime i Hive. Kilka tygodni temu postanowiliśmy porównać ich ofertę. Zobaczcie czy wypożyczanie elektrycznych hulajnóg w ogóle się opłaca.

/Rafał Tomaszewski