Jakie trendy są teraz kluczowe w sektorze pożyczkowym i na rynku pośrednictwa finansowego? Jak zmieniają się technologie? Na czym polega nowy projekt Loando Group? Między innymi o tym opowiedział nam Maciej Suwik.
Trzeba poznać swojego klienta. Co zaoferuje Loando?
Zdaniem co-foundera Loando Group obecnie największym trendem na rynku pożyczkowym są odroczone płatności. BNPL szturmem zdobywa polski rynek, a do gry wkraczają kolejni giganci technologiczni, tacy jak Klarna. Istotne mają być także zagadnienia z obszaru mobilności. Chodzi tutaj o aplikacje mobilne i wszelkie próby lepszego poznania klienta oraz dopasowania oferty do jego potrzeb.
Izabela Kozakiewicz pytała także o nowy projekt Loando Group. Firma transformuje cyfrowo rynek, który jest wciąż mocno offline’owy – czyli rynek agentów pośrednictwa finansowego. W jaki sposób Loando podeszło do tego procesu od samego początku? Skąd wziął się pomysł? W jaki sposób jest realizowany?
– Jako grupa zaczynaliśmy od działalności internetowej. Działaliśmy stricte afiljacyjnie, gdzie przez sieć afiliacyjną pozyskiwaliśmy ruch dla firm pożyczkowych. Jesteśmy już na rynku 10 lat i przechodziliśmy przez rożne szczeble rozwoju biznesu. To co udało nam się teraz zrobić jest zwieńczeniem dzieła tych 10 lat – mówi Maciej Suwik, co-founder Loando Group.
– Nasze rozwiązanie pozwala rynkowi tradycyjnemu sprzedawać produkty w biurach, ale skoncentrować się także na kliencie. Dzięki aplikacji mobilnej klient będzie miał bezpośredni kontakt z agentem i dostęp do produktów finansowych w dowolnym miejscu. Stawiamy mocno na scoring, chcemy tego klienta poznać, chcemy żeby nam powierzył swoje dane – abyśmy mogli lepiej dopasować produkt do jego potrzeb – dodaje.
Maciej Suwik mówił też o tym co takie narzędzie da samym agentom i jak bardzo są oni otwarci na korzystanie z nowej aplikacji mobilnej. Pełna rozmowa poniżej. Nagranie znajdziecie także na naszym kanale na YouTube.