Każdy odwiedzający stronę może rozpocząć swoją ‘customer journey’ na trzy sposoby. Jeśli użytkownik szuka konkretnego produktu czy usługi, znajdzie je w menu podręcznym. Gdy z kolei chce poznać pełną ofertę KIR dla konkretnej grupy docelowej, wyświetli wachlarz produktów i usług. Natomiast jeśli chce zobaczyć ofertę KIR w wybranym obszarze, np. identyfikacji i e-podpisu, może do niej trafić za pomocą kliknięcia na stronie głównej.

KIR uruchamia nową stronę internetową

Od strony graficznej, estetyka serwisu bazuje na stylu wywodzącym się z trendu architektonicznego, zwanego brutalizmem. Termin pochodzi od francuskiego béton brut lub „surowy beton” i podobnie jak ten prosty budulec, styl brutalistyczny ma być surowy, oszczędny i funkcjonalny – czytamy w komunikacie.

W designie stron internetowych kojarzony jest z autentycznością, przestrzennością i wydajnością. Stąd na stronie kir.pl proste, płaskie, geometryczne kształty połączone zostały z bezpośrednim językiem komunikacji. Głównym celem przyjętego podejścia było uzyskanie maksymalnej klarowności przekazu kierowanego do użytkownika serwisu – wyjaśnia KIR.

KIR jest spółką akcyjną, powołaną ponad 30 lat temu jako izba rozliczeniowa, z zadaniem uruchomienia elektronicznego systemu do obsługi przelewów międzybankowych. Z czasem firma przekształciła się w hub technologiczny, dostarczający rozwiązania cyfrowe dla gospodarki. Obecnie jednym z flagowych projektów KIR jest zdalne potwierdzanie tożsamości, czyli mojeID.