Dzięki usłudze mojeID, klienci LeaseLink będą mogli w momencie zawierania umowy zdalnie zweryfikować swoją tożsamość. Proces jest oparty na wykorzystaniu bankowości elektronicznej. Użytkownik wskazuje mojeID jako metodę potwierdzenia tożsamości i wybiera swój bank. Po zalogowaniu we własnej bankowości elektronicznej, potwierdza i akceptuje przekazanie danych do LeaseLink. Proces kończy automatyczne przeniesienie na stronę LeaseLink i potwierdzenie zawarcia umowy.

Fintech LeaseLink wdraża rozwiązanie mojeID

mojeID jest już dostępne dla ponad 21 mln klientów bankowości elektronicznej. To rozwiązanie, które umożliwia dostęp zarówno do usług świadczonych przez administrację publiczną jak i firmy z różnych sektorów gospodarki, m.in. branży ubezpieczeń, telekomunikacji, usług finansowych, ochrony zdrowia, energetyki, gier losowych czy rynku nieruchomości.

– Dzięki współpracy z KIR w pełni zdalny i dostępny przez całą dobę proces zawierania umów staje się dla klientów i przedsiębiorców jeszcze łatwiejszy niż dotychczas. Wspólnie z KIR planujemy również w najbliższym czasie udostępnić naszym klientom możliwość podpisywania dokumentów i umów z wykorzystaniem mobilnego elektronicznego podpisu kwalifikowanego mSzafir – mówi Bartosz Borowski, członek Zarządu LeaseLink.

– Już ¾ Polaków robi zakupy online, a trend obserwowany w e-commerce pociąga za sobą zmiany także w innych obszarach, m.in. w usługach leasingowych. Nasza współpraca z LeaseLink potwierdza jak ważnym elementem rozwoju usług cyfrowych w sektorze leasingowym jest zdalne potwierdzenie tożsamości – komentuje Wojciech Pantkowski, wiceprezes Zarządu KIR.