Klarna to wiodący dostawca usługi BNPL oraz aplikacji zakupowej. Teraz szwedzki fintech ogłosił rozpoczęcie współpracy z kolejną siecią odzieżową z Polski. Wcześniej Klarna została partnerem między innymi LPP – największej polskiej grupy odzieżowej, która jest właścicielem takich marek jak Reserved, Sinsay, Mohito, House czy Cropp.

Tatuum dołącza do grona partnerów Klarny

Marka Tatuum powstała w Łodzi i już od 25 lat projektuje kolekcje odzieży inspirowane kobietami. Teraz wdrażając opcję „Zapłać za 30 dni” od Klarny, umożliwia klientom sklepu internetowego odroczenie płatności za zakupy o 30 dni, bez dodatkowych kosztów.

– Od 1997 roku działania marki koncentrują się przede wszystkim na klientkach, ich potrzebach i doświadczeniach. Staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, być bliżej nich, dostosowując się do globalnych zmian w branży fashion. Dlatego od teraz umożliwiamy im również odroczenie płatności za zakupy i wprowadzamy do naszego e-sklepu elastyczne opcje płatności Klarny. Funkcjonalność będzie dostępna zarówno w polskim, jak i czeskim sklepie internetowym Tatuum – komentuje Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce, Tatuum.

– Z naszego raportu „Modna Polska. Nowa generacja Polaków na zakupach” wynika, iż 56 % polskich konsumentów mody szuka ponadczasowych produktów wysokiej jakości. Takich właśnie produktów dostarcza Tatuum. To doskonale znana konsumentom polska marka odzieżowa, utrzymująca od lat silną pozycję na rynku – mówi Łukasz Dwulit, Country manager Klarny w Polsce.

Na współpracę z Klarną ostatnio zdecydował się Restaurant Club. Dzięki temu, miłośnicy jedzenia mogą odroczyć płatność za uczestnictwo w festiwalu Restaurant Week. Tym samym fintech ruszył na podbój płatności w nowym segmencie polskiego rynku – festiwali kulinarnych i gastronomii.