W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie .pdf. Dzięki temu podróżny może przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem. Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza. Ma to być ułatwienie szczególnie dla zabieganych pasażerów, którzy dzięki nowej funkcji mogą lepiej zaplanować swoją podróż.
Co nowego w aplikacji PKP Intercity?
W ostatnim czasie PKP Intercity udostępniło w swojej aplikacji także funkcję płacenia z użyciem Apple Pay. Wcześniej pasażerowie mogli skorzystać z płatności kartą, za pomocą Google Pay oraz systemu BLIK. Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji.
To udogodnienie dla podróżnych, dzięki któremu w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji. Wystarczy wpisać wyłącznie nazwę miejsca, w którym rozpoczyna i kończy się podróż, a system pokaże wszystkie połączenia dostępne z danego miasta czy miejscowości. Pasażerowie zyskali również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji, co pozwala wybrać im dokładne miejsce, w którym chcą spędzić swoją podróż.
W 2021 roku PKP Intercity rozwinęło swoją sieć sprzedaży o partnerów zewnętrznych i wprowadziło nowy model sprzedaży agencyjnej. Dzięki niemu bilety na przejazdy PKP Intercity można aktualnie kupić na popularnych platformach takich jak mPay, e-podroznik.pl, KOLEO oraz SkyCash. Dodatkowo, od 24 kwietnia br. użytkownicy aplikacji Jakdojade mogą korzystać z nowej funkcji, która upraszcza proces zakupu biletów PKP Intercity – przekierowania do systemu sprzedaży przewoźnika.
W najbliższym czasie przewoźnik planuje wprowadzić możliwość kupna biletów w kioskach, hotelach, sklepach spożywczych oraz na stacjach benzynowych. Dzięki takiej strategii brak dworca i kasy biletowej PKP Intercity w najbliższej miejscowości nie będzie już stanowić problemu.