Jak budować opowieść o marce w social mediach? W jaki sposób dobierać narzędzia i działać skutecznie? Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Pytań jest wiele, a świat socjalmediów stale przyśpiesza i czasem aż trudno za nim nadążyć samodzielnie. Właśnie dlatego tak istotne są wszelkiego rodzaju eventy, która przybliżają przedsiębiorcom nowe narzędzia komunikacji z klientem.

Kongres Social Media już w 23 i 24 maja

Cały event rozpocznie się omówieniem trendów w SM. Podobno prelegenci mają przedstawić wszystko co najważniejsze, tak aby każdy dowiedział się co w trawie piszczy. Później omówiona zostanie garść pomysłów na reklamy wykorzystujące format video, a następnie odbędzie się przerwa na kawę.

Następnie – temat obowiązkowy, czyli tik tok. Pierwszego dnia, prelegenci opowiedzą co nieco o tym jak budować na tej platformie ciekawe historie, a tuż po przerwie na lunch, odbędzie się wykład nr 5. Jest on o tyle istotny, że skupiać się będzie głównie na taktykach w SM jakie nasza firma może zastosować. Na koniec dnia odbędą się także ćwiczenia z pisania angażujących tweetów.

Wtorek otworzy spotkanie dotyczące nowości na linkedinie. Jest to dobra okazja by zaktualizować całą swoją wiedzą na 100%, ponieważ platforma wypuściła w ostatnim czasie bardzo dużo nowinek. Po krótkiej chwili oddechu, zaplanowane zostało omówienie taktyk reklamowych na FB oraz YT.

Podobnie jak pierwszego dnia, całość przedzieli przerwa lunchowa, po której odbędzie się kolejny blok treningowy. Tym razem jednak mowa o budowie conetnt planu, przepisach na realizację strategii w SM oraz nietypowych formatach komunikacji z klientem.