To ważny krok w kierunku większej przejrzystości i spójności w działaniach firmy, niezależnie od kanału. Nowemu rozdziałowi towarzyszy także odświeżona wersja portalu Loando.pl – bardziej nowoczesna, intuicyjna, dopasowana do dzisiejszych oczekiwań oraz pełna interesujących treści – czytamy w komunikacie spółki.

Wszystkie marki pod jednym szyldem. Loando z nową tożsamością

– Połączenie naszych marek – Loando Group, Loando Direct i Pozyczkaportal.pl – pod jedną nazwą Loando to ważny etap w naszej strategii rozwoju. Dzięki tej decyzji zwiększamy klarowność i jednolitość naszej komunikacji, budując silniejszą tożsamość na rynku fintech – mówi Paweł Piotrowski, CSO Loando Group.

– Towarzyszący temu procesowi nowy wizerunek portalu Loando.pl został zaprojektowany z myślą o użytkownikach – jest bardziej funkcjonalny, przyjazny w obsłudze i wypełniony wartościowymi treściami, które odpowiadają na współczesne potrzeby. To odświeżone podejście pozwala nam jeszcze lepiej wspierać klientów w podejmowaniu świadomych decyzji finansowych. Zachęcam do odwiedzenia Loando.pl i przekonania się, jak nasza marka ewoluuje, by sprostać oczekiwaniom dynamicznego świata finansów – dodaje.

Ostatnio pisaliśmy, że po kilku latach przerwy Loando ponownie rozpoczyna działalność w Rumunii. Spółka, będąca od 2021 roku częścią międzynarodowej grupy Clar, rusza z nową platformą loando.ro. Powrót na rynek to element szerszej strategii ekspansji Clar w Europie Środkowo-Wschodniej, realizowanej przez założycieli Loando – Macieja Suwika i Tymona Zastrzeżyńskiego.

Loando, działające od 2013 roku, należy obecnie do grona kluczowych graczy w sektorze cyfrowego pośrednictwa finansowego. Firma prowadzi działalność m.in. w Polsce, Czechach, Portugalii, Hiszpanii i Meksyku. Od 2021 roku funkcjonuje w ramach grupy Clar – międzynarodowego brokera cyfrowego, współpracującego z ponad 250 instytucjami finansowymi i obsługującego ponad 50 milionów użytkowników na świecie.

Na polskim rynku Loando współpracuje z większością firm z sektora pozabankowego oraz wybranymi bankami. Aktualnie koncentruje się na rozwoju oferty premium, rozszerzaniu portfolio produktów – także dla klientów biznesowych – oraz zacieśnianiu współpracy z instytucjami finansowymi.