Platforma Marketplanet dostarcza portal e‑handlu B2B – OnePlace. Działa w obszarze zakupów korporacyjnych. Z jej usług korzystają m.in. Tauron, grupa PGE, mBank, czy Orange.
Z kolei Brutto specjalizuje się w finansowaniu sektora MŚP. Spółka działa w ramach grupy PragmaGO. Dotychczas współpracowała z platformami umożliwiającymi wystawianie faktur i prowadzących księgowość online. Jednym z ostatnich partnerów Brutto jest Comfino, marketplace płatności dla sklepów internetowych, który został uruchomiony w tym roku przez Comperia.pl SA.
Marketplanet i Brutto nawiązały strategiczną współpracę
Od teraz dostawcy korzystający z OnePlace, będą mogli skorzystać z produktów finansowania dostarczanych przez Brutto: sprzedaży (faktoringu), zakupów w postaci limitu zakupowego oraz zobowiązań publiczno‑prawnych (podatków i składek ZUS).
Dzięki integracji OnePlace z API Brutto, przedsiębiorca widzi różne opcje finansowania zaraz po dołączeniu do platformy oraz przed momentem składania ofert. W komunikacie podkreślono, że rozwiązania Brutto trafiają do zweryfikowanych użytkowników B2B co wpływa na ich wiarygodność.
– Partnerstwo z Brutto to kolejny krok w procesie rozbudowy naszych usług w zakresie B2B e‑commerce. Prostota tego rozwiązania i łatwe korzystanie z usługi spotkały się ze świetnym odbiorem wśród naszych klientów. Dzięki integracji OnePlace z narzędziami Brutto, mogą oni za pomocą jednego kliknięcia uzyskać dostęp do konkurencyjnych usług finansowych dla firm, bez dodatkowych nakładów czasu i zbędnych dokumentów – mówi Piotr Kaliński (na zdjęciu), członek zarządu Marketplanet.