Zaplanowane transakcje zrealizują się zgodnie z harmonogramem. Badanie pt. „Świadomość społeczna oraz skala występowania różnych metod oszustw” przeprowadziła na zlecenie mBanku agencja ARC Rynek i Opinie.

Natychmiastowa blokada transakcji w aplikacji mBanku

Z badania ARC wynika, że 57% Polaków najbardziej ufa bankom – to więcej niż policji (44%) czy mediom tradycyjnym (29%).  Prawie połowa ankietowanych (49%) pamięta konkretną sytuację związaną z próbą oszustwa, a kolejne 25% deklaruje, że takich sytuacji było kilka i trudno wskazać jedną. Co czwarty respondent, który zetknął się z próbami oszustwa, nie pamięta szczegółów.

Teraz mBank wprowadza funkcję „Włącz blokadę transakcji”, pozwalającą natychmiast wstrzymać przelewy, płatności BLIKIEM i kartą oraz wypłaty gotówki – bez utraty dostępu do konta. Zaplanowane transakcje zrealizują się zgodnie z harmonogramem – czytamy w komunikacie.

Niedawno pisaliśmy, że niespełna trzy miesiące po uruchomieniu cyfrowej hipoteki mBank rozszerza możliwości zdalnego wnioskowania o kredyt. Od teraz klienci banku mogą online złożyć wniosek nie tylko na zakup mieszkania z rynku wtórnego, ale również na zakup domu, działki, sfinansowanie remontu nieruchomości, pożyczkę na dowolny cel czy refinansowanie poniesionych nakładów.

Warto też przypomnieć, że mBank udostępnił pierścień płatniczy w wersji smart z funkcją monitorowania zdrowia i aktywności. Smart pierścień mBanku pozwala płacić jednym gestem dłoni, a jednocześnie mierzy m.in. tętno, sen, poziom stresu i ponad 150 rodzajów aktywności sportowych.