Podczas płatności nie trzeba mieć przy sobie telefonu, wystarczy zbliżyć ring do terminala, a przy kwotach powyżej 100 zł dodatkowo potwierdzić płatność PIN-em. Wcześniej klienci mBanku mogli już korzystać z pierścieni lub pasków wyposażonych w oprogramowanie Fidesmo Pay lub Digiseq Pay.
Nowe pierścienie płatnicze dostępne w ofercie mBanku
Nowe pierścienie płatnicze mBanku są dostępne w różnych rozmiarach i w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym i białym. Ring można połączyć wyłącznie z kartą Mastercard wydaną przez mBank. Bank dystrybucję pierścieni rozpocznie 2 czerwca konkursem dla dotychczasowych klientów. Szczegóły konkursu będą dostępne na stronie internetowej banku. Z kolei od 17 czerwca rusza dystrybucja dla nowych klientów, zostanie też uruchomiona sprzedaż pierścieni poprzez stronę partnera Wearpay.
Klienci mogą zamówić najpierw sizer, czyli miarkę, wzorować się na rozmiarówce jubilerskiej podanej na stronie, lub „przymierzyć” się do pierścienia w wybranych oddziałach mBanku. Dla klientów mBanku pierścień będzie dostępny z ponad 50% zniżką, w cenie 199 zł.
Pierścienie płatnicze miały odnieść już sukces w Czechach i na Słowacji, gdzie mBank – również we współpracy z Mastercard – wprowadził je na rynek jako pierwsze tego typu urządzenia już rok temu. W obu krajach pierścień stał się trzecim najchętniej wybieranym urządzeniem wearables do płatności – tuż po Apple Watch i Garmin. Konsumenci najczęściej używają tam ringów do codziennych zakupów w dużych supermarketach spożywczych – czytamy w komunikacie.
Za całość wdrożenia od strony technicznej odpowiada zespół WearPay, będący częścią venture buildera The Heart. WearPay zajmuje się zarówno dostarczaniem pierścieni płatniczych z wbudowanym modułem NFC, jak i aplikacji do ich obsługi.
Warto przypomnieć, że ostatnio pierścienie płatnicze do swojej oferty wprowadził Bank Pekao. Nowi klienci mogą otrzymać ceramiczną obrączkę za 0 zł w ramach promocji „Supermocna oferta dla podróżujących”. Wystarczy, że otworzą Konto Przekorzystne od 30 maja do 30 września 2025 r. i spełnią warunki opisane w regulaminie promocji. Dla obecnych klientów bank przygotował też – zniżkę do 55% na zakup obrączki na stronie dostawcy w promocji „Obrączki ze zniżką”.
Niedawno pisaliśmy również, że mBank wprowadził nową funkcję znanego już klientom BOTa Marka. Będzie on dzwonić do klientów by potwierdzić nietypowe transakcje. System uprzedzi też o zbliżającej się rozmowie w aplikacji mBanku. Niebawem bank pozwoli klientom również na modyfikację limitów bezpośrednio w aplikacji.