W komunikacie czytamy, że firma stawia na strategię omnichannel, chcąc w ten sposób poszerzyć bazę klientów. Oferta sieci ma być dostępna niezależnie od tego czy klienci preferują wizyty w sklepie, przeglądanie stron internetowych, czy szybkie transakcje za pośrednictwem aplikacji.
Aplikacja mobilna MediaMarkt już dostępna
Aplikacja mobilna MediaMarkt od 15 lutego jest dostępna do pobrania w sklepach AppStore, Google Play Store i Huawei App Gallery. Klienci przez tydzień mogą korzystać ze specjalnego rabatu – 10% na pierwsze zakupy w aplikacji. W celu skorzystania z promocji należy zarejestrować się w programie myMediaMarkt. Akcja trwa od 19 do 26 lutego.
Co oferuje aplikacja mobilna? To między innymi możliwość szybkiego wyszukiwania produktów z wykorzystaniem filtrów, porównywanie towarów, czy skaner kodów kreskowych, pozwalający na uzyskanie informacji o produkcie w sklepie. Klienci mogą również tworzyć listy zakupowe i zapisywanie ulubionych pozycji.
Apka daje możliwość sprawdzania dostępności produktów w pobliskich sklepach, rezerwację towaru online z odbiorem osobistym, czy porównanie cen offline i online.
Aplikacja MediaMarkt jest powiązana ze wspomnianym wcześniej programem lojalnościowym myMediaMarkt. Klienci mają możliwość podpięcia wirtualnej karty do Google Pay i Apple Pay. W komunikacie sieć zawraca uwagę, że aplikacja mobilna jest już dostępna na innych rynkach – w Niemczech i w Holandii.