Działalność Santander Leasing obejmuje m.in. leasing samochodów osobowych i dostawczych, maszyn i urządzeń oraz finansowanie przedsiębiorstw i korporacji. Najnowsze wdrożenie mojeID, zrealizowane we współpracy z KIR, pozwala na identyfikację klienta przy zakładaniu konta do elektronicznego biura obsługi, na przykład w celu zmiany danych lub zatwierdzania aneksu do umowy.
Santander Leasing udostępnia usługę mojeID
Funkcjonująca na rynku od 2019 r. usługa mojeID zapewnia możliwość potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych w oparciu o bankowość elektroniczną. Usługa wykorzystywana jest obecnie przez usługodawców komercyjnych, m.in. z sektora ubezpieczeń, telekomunikacji, ochrony zdrowia, usług finansowych oraz energetyki. mojeID umożliwia również dostęp do usług świadczonych przez administrację publiczną.
– Jednym z naszych priorytetów była digitalizacja i uproszczenie procesu podpisywania umów leasingowych, by dawać naszym klientom w pełni zdalny dostęp do coraz szerszej gamy usług. Dajemy możliwość podglądu, weryfikacji, zdalnego podpisywania i przesyłania dokumentów z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu, dzięki naszej platformie eBOK24. Nowo wdrożona usługa mojeID pozwala na bezpieczną obsługę klienta i daje mu możliwość szybkiego potwierdzenia tożsamości w takim zakresie, jaki przewiduje ustawodawca, np. w przypadku aneksów do zawartych umów – mówi Magdalena Reimann, Dyrektor Biura Rozwoju Obsługi Cyfrowej w Santander Leasing.
Ostatnio weryfikację za pomocą mojeID udostępnił inny podmiot z branży leasingowej – fintech LeaseLink. Usługa będzie wykorzystywana w procesach zawierania umów leasingowych z klientami.