Ostatnio mPay udostępnił swoje karty debetowe i nowe plany subskrypcyjne dla wybranych użytkowników. Dodatkowo fintech zaoferował użytkownikom możliwości zakupu biletów od przewoźnika kolejowego Polregio.
Fintech mPay prezentuje wyniki
Na koniec I kwartału 2024 roku liczba użytkowników aplikacji mPay wynosiła 1,51 mln. Fintech udostępnił wybranym użytkownikom kartę debetową oraz zaoferował na specjalnych warunkach pakiety subskrypcyjne.
W najbliższym czasie karta debetowa mPay ma zostać udostępniona wszystkim użytkownikom. Karta ma sprawić, że aplikacja stanie się alternatywą dla aplikacji bankowych czy też innych jak PayPal opartych na koncie przedpłaconym. Ma to tym samym zwiększyć przychody samej spółki.
mPay zanotował wzrost obrotu transakcyjnego TTV (Total Transaction Value) w I kw. 2024r. na poziomie 17,5 mln zł co oznacza wzrost o 19,9 % w stosunku do I kw. 2023r. Przychód księgowy wyniósł 8,6 mln zł w I kw. 2024 r., wobec 8,96 mln zł w analogicznym okresie zeszłego roku. Zysk EBIT wyniósł 0,21 mln zł i był wyższy o 89,34% od wyniku w analogicznym okresie zeszłego roku, a EBITDA wyniosła 0,39 mln zł co stanowi wzrost o 40,9% kw./kw – czytamy w komunikacie.
– I kwartał 2024 roku upłynął na realizacji założeń strategii przemiany w FinTech. Te działania zaowocowały podpisaniem kilku ważnych umów np. z platformą do zarządzania finansami żłobków i przedszkoli LiveKid czy wdrożeniem przekazów pieniężnych z USA i Wielkiej Brytanii z US Money Espress i EasySend. mPay rozszerzył również portfolio usług w głównym biznesie, czyli wdrożył do aplikacji możliwość zakupu biletów Polregio – opowiada Andrzej Basiak, prezes zarządu mPay.
Ostatnio mPay podpisał ist intencyjny z jedną z największych instytucji finansowych na Ukrainie – Universal Bankiem. List jest kolejnym krokiem we wdrożeniu szybkich transferów pieniężnych na Ukrainę.