W ramach początkowej współpracy mPay za pośrednictwem aplikacji oraz innych kanałów będzie promować usługi SuperBet wśród swoich odbiorców. W 2024 roku spółki będą pracować nad stworzeniem oferty SuperBet dedykowanej użytkownikom mPay. Będą to różnego rodzaju promocje czy pakiety specjalne SuperBet, które będą dostępne tylko przez aplikację mPay.
Fintech mPay nawiązuje partnerstwo z SuperBet
Andrzej Basiak, prezes mPay, zauważa, że duża część użytkowników aplikacji to osoby młode, aktywnie szukające informacji o wydarzeniach sportowych i rozrywki. Współpraca z SuperBet ma uzupełnić możliwości aplikacji. W przyszłym roku spółki będą rozwijać współpracę wprowadzając dedykowaną ofertę dla klientów mPay.
W komunikacie czytamy, że mPay pracuje nad analogicznymi współpracami z innymi tego typu partnerami. Celem mają być lepsze wyniki finansowe oraz nowe, unikalne oferty dla klientów. Wcześniej polski fintech nawiązał partnerstwa z takimi podmiotami jak PKP SKM, Polregio, KUKE, czy Paytree.
We wrześniu bieżącego roku pisaliśmy o udostępnieniu przez mPay własnej karty płatniczej. W przygotowaniach są kolejne usługi, m.in. kantor walutowy. Do końca 2025 r. liczba użytkowników aplikacji może przekroczyć 2,5 mln. Plany spółki zostały zaprezentowane na uroczystości poświęconej 20-leciu mPay. Użytkownicy kart będą mogli je łączyć z saldem w aplikacji, realizować transakcje kartami w Internecie, w sklepach oraz wypłacać gotówkę w bankomatach.