2022 rok to czas reorganizacji dla Nest Banku. Zmieniła się nie tylko cała identyfikacja wizualna instytucji, ale także skład zarządu. 1 lutego Rada Nadzorcza powołała aż trzech nowych wiceprezesów zarządu.
Nest Bank zmienia całą identyfikację wizualną
W pierwszej kolejności zaprezentowana została strona internetowa. Następnie odświeżono bankowość internetową oraz mobilną. Co więcej, nowe szaty zyskały także karty płatnicze.
Wariant biznesowy będzie grafitowy, a dla klienta indywidualnego przewidziano fiolet i błękit (karty walutowe). Wszystkie karty są dwustronnie pionowe, a ich wizerunki mają bardzo zbliżony design, którego głównym elementem jest charakterystyczny wykrzyknik.
Bank zapowiada, że to dopiero początek nowości, które w tym roku przygotował dla swoich klientów. Korzystając z okazji, instytucja poinformowała, że chce niedługo wprowadzić możliwość zakładania konta osobistego i firmowego za pomocą selfie.
– Jeżeli ktoś myślał, że zmieniamy się tylko wizualnie to rozwiewam jego wątpliwości. Nowe logo i wygląd materiałów są konsekwencją metamorfozy, którą w ciągu 2 lat przeszliśmy jako organizacja. – mówi Piotr Kowynia, Prezes Zarządu Nest Banku.