Od kwietnia 2024 roku klienci mogą pilotażowo korzystać N!Asystenta, czyli wirtualnego asystenta opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. Z asystentem można rozmawiać w języku naturalnym o swoich finansach i zlecać mu analizy wydatków, a także prosić o pomoc w wykonaniu przelewu czy znalezieniu odpowiedniego wniosku. W kolejnej fazie zmian Nest! odświeżył design swojej, aplikacji mobilnej i dodał nowe funkcjonalności.

Co dokładnie czeka na użytkowników aplikacji Nest Banku?

Na nowym ekranie głównym klient znajdzie najważniejsze funkcje – może wybrać 8 skrótów. Jeśli użytkownik chce szybko wykonać dowolny rodzaj przelewu, skorzystać z Nest Kantoru, sprawdzić kursy walut czy operacje do zatwierdzenia – od teraz będzie miał do nich szybszy dostęp.

Użytkownik dostosowuje też główny produkt, który będzie dla niego widoczny na ekranie – może to być np. dowolne konto czy kredyt. Po przesunięciu karty produktu, klient może też mieć dostęp do kolejnych. Nowy kształt przybrała również historia operacji – teraz z poziomu ekranu głównego jest dostępna dla każdego rachunku, bez potrzeby przechodzenia do szczegółów.

Nest Bank zmienił sposób nawigacji w aplikacji. Na dole ekranu pojawiło się 5 nowych sekcji – start, płatności, N!Asystent, produkty i N!oferty. Na dashboardzie użytkownik ma też dostęp do ustawień i Centrum Kontaktu.

Biometryczna autoryzacja i podgląd subskrypcji

Klient może teraz nie tylko logować się za pomocą biometrii. W nowej wersji aplikacji zatwierdzi też odciskiem palca lub skanem twarzy przelewy i transakcje BLIKIEM. Nowa metoda autoryzacji ma zwiększać bezpieczeństwo transakcji – bank eliminuje ryzyka związane z użyciem tradycyjnych haseł.

Najnowsza wersja aplikacji pozwala użytkownikowi również na podgląd subskrypcji oraz kart aktualnie dodanych do portfeli mobilnych na konkretnych urządzeniach. Dzięki temu klient nie będzie wydawał niepotrzebnych złotówek, ale też zadba o swoje bezpieczeństwo i skontroluje, czy jego karta nie została wykorzystana do nieznanych mu płatności – czytamy w komunikacie.

W styczniu 2025 do nowego wyglądu aplikacji (łącznie z personalizowanym ekranem głównym) będą mieć dostęp klienci, który korzystają z systemu Android i iOS w wersji 4.0.